OT selected by QUI! Group to dematerialize luncheon vouchers in smart payment cards

OT is delighted to have been selected, as the unique supplier, by QUI! Group in order to offer rechargeable multifunctional cards. OT’s objective is to enhance end-users’ daily life and thanks to our product, QUI consumers will pay in a much more convenient, easy and secure way” said Eric Duforest, Managing Director of the Payment Business Unit at OT.

“We are determined to become a European Group and in order to reach this ambitious goal on our market, QUI! Group chose OT to provide prepaid cards to replace paper luncheon vouchers” said Gregorio Fogliani, President of QUI! Group. “OT is the best partner for us to become one of the most important players in Italy and all over Europe”.

www.oberthur.com

 

Ähnliche Artikel

Der E-Commerce-Umsatz der Top-100-Onlineshops in Deutschland konnte auch im Jahr 2018 ein zweistelliges Umsatzwachstum erzielen und schafft eine Steigerung von 10,2 Prozent auf 33,6 Milliarden Euro. Dies geht aus…

Bluecode kooperiert jetzt mit cashpresso, um Mobile Payment in Österreich und Deutschland weiter zu etablieren. Nutzer von cashpresso können dadurch jetzt mit ihrem Smartphone am POS bezahlen. Der Bezahlvorgang…

Rund ein Jahr nach Einführung der digitalen girocard in Deutschland verzeichnet die Deutsche Kreditwirtschaft stetig wachsendes Interesse an Mobile Payment. Die Sparkassen waren Ende Juli und die Volksbanken Mitte…

Kommentar oder kurze Frage loswerden?

Kein problem!

  • Dieses Feld dient zur Validierung und sollte nicht verändert werden.